Svinsprutan tagen!

Mådde bra imorse, tog sprutan vid 12 tiden, mådde sämre.

Var skojsigt att ta spruta, det har man inte gjort på mååånga år. Sedan efter man hade tagit sprutan hos skolsyster skulle man gå in till aulan och sätta sig i en kvart. men vi orkade inte gå tillbaka till lektionen så vi låg där typ i en halvtimme. eller jag låg, de andra satt.

Sedan började jag må dåligt. kändes som jag hade 58 graders feber. MINST. och hela kroppen gjorde ont. led igenom hela svenska lektionen, var helt frånvarande och ville inget annat än hem. så när lektionen äntligen var slut så hoppade vi in i Cakiies bil och hon körde oss till en hållplats och sedan kunde vi åka hem. riktigt nice.

Blir nog en tidig kväll ikväll, måste vara pigg imorgon för då äre Myjs 18 års fest (:


Detta är vad jag fått stå ut med idag, men det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback