Onsdag = Lill- Lördag! (y)

Guuuud vad seg jag är på att gå upp om morgnarna! HELT SJUKT!
Gick iaf upp tillslut och började skolan 08.10. hade Hjärt- och lungräddning. Fy fan vad ont man får i händerna.
Sedan hade vi håla i typ 1 timme och 10 min.
Sedan engelska. Och slutade hela skodagen 11.45. 
Sedan blev det till att gå på stan och handla present till PH som fyller år på fredag (:
Efter det traskade vi hem till Hewe och tog det lite chill sedan var det dags att åka hem.

Väl hemma går jag rakt in i huset och tänkte inte på att larmet var igång och jäklar vad det tjöt. Blev livrädd.
Aja, har nyss krängt lite ostbågar och läsk. Är rätt mätt.

2 skoldagar kvar sedan äre lov!! Det gillas starkt, mycket starkt!
På fredag blir det till att prova studentmössor. Student.... lilla jag ska ta studenten... Jag vill inte.

Auja, så länge min studentmössa ska ha en rosa blomma på sig så är jag nöjd. ;)

Lite bilder från dagen. Ursäkta att de är extremt suddiga men min mobil kamera suger...


Mini-anne och Mala


Freddie och Grönis


Hälsa på Mini-anne


lalala




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback