Roligaste dagen på länge

Min dag har varit jättebra, faktiskt.
Teckenspråket blev verkligen höjdpunkten på dagen. Vi skrattade nog 97 % av den lektionen.

Också pratade jag och Jessica om Mammutar, också kom vi då underfund med att det hette Papput, men det är ju gammalt, sedan kom det ultimata: Barnut.

Nu är det inte fullt så roligt, men då var det något så fruktansvärt roligt, det var iof hela lektionen, bra dag helt enkelt =D
Imorgon är det Fredaaaaaagsmyyyyys (8)
Och jag ska träffa två väldigt kära små gulliga människor  ;)
hihihi. sedan ska jag och Sisilurum åka till storstaden ihopa.

Sedan har jag för mig att vi ska leka hela kvällen. Detta är min sista "lugna" helg på ett tag nu. Sedan drar alla fester m.m igång! =D


Kommentarer
jennie - ♥ Mode, Tips, Skönhet ♥ säger:

Jättefin blogg:)



hoppas du får en underbar helg!



Btw, rösta gärna på mig i blog awards, alla som röstat får en länk,

släng bara iväg en kommentar så att jag vet att du röstat!



kram<3



http://mrsjenni.blogg.se/2009/september/rosta-pa-mig-som-arets-blogg.html#comment



2009-09-19 | 11:29:19
Bloggadress: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback