Tidsfördriv när jag har tråkigt



När jag har tråkigt ritar jag mönster precis överallt. Bara till att gissa hur mina skolböcker ser ut.
Första sidan på samhälleboken är nerkladdad i ett svart och rött mönster. har tagit en jäkla tid att göra men det är finfint. ska fota det på måndag.

Idag har jag varit och kollat på fotboll med Papi min.
Mina fina Hammenhögare vann med 4-2.
så jäkla spännande och aggresiv match. Och med allas papis kommentarer till allt blir det helt enkelt superkul.

Imorgon ska, SKA, S-K-A (!!!!!!!!!!!!!!) jag städa rummet.


Och juste, jag fyller 18 om exakt tre månader!!!

Och vid den här tiden om 3 månader är jag ute på ngt ställe och festar järnet!

Kommentarer
nathalie säger:

sv: coolt coolt :)

2009-09-13 | 09:58:20
Bloggadress: http://farmorpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback