6 dagar kvar av praktiken

Det känns inte helt okej. i början ville jag inte riktigt gå dit, men nu när det börjar närma sig slutet känns det inte alls okej. Börjar inse nu att på fredag nästa vecka ska jag säga hejdå till alla barnen, kommer sakna många väldigt mycket.

Det har varit sjukligt mongo väder idag, först är himlen blå och solen skiner massor, rättsom det är blir himlen helt mörkgrå och det haglar så in i bomben och börjar blåsa sjukligt mycket, 2 minuter senare är det blått på himlen igen, och så håller det på.

Ska sätta mig med mitt APU arbete nu och skriva ner lite frågor till min handledare till imorgon, sedan när papi kommer hem ska vi käka och sedan snor jag hans bil och sticker till simrishamn och skriver projektarbete med Hedvig.

Ska vara hemma till klockan 9 så jag kan se Bella & Tyra show (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback