Onsdag

Mitt liv rullar på som vanligt. Praktik dagligen, kommer hem, startar datorn, sitter där en stund, krillen ringer, vi lägger på, jag äter mat och sedan äre antingen tv eller datorn som gäller.
men snart blir det ändring.

Imorgon och på fredag blir det städning efter praktiken och ska hinna med lite när jag är hemma på middagsrast från praktiken. Sedan kommer krillen i helgen. Våra planer hittills är att kolla på talang, kolla på bio, äta glass i hamnen.
Iaf, sedan nästa vecka blir det plugg, något så fruktansvärt mycket plugg. Måste verkligen skärpa mig nu, det är 2 månader kvar i skolan, kan la iaf ligga i med hårdhanskarna då.

Har egentligen noll saker att skriva, händer inget speciellt nuförtiden så det känns onödigt att skriva.

Har precis käkat, pratar med krillen och ja.

nä nu skiter jag i detta. hejdå, godnatt osv. vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback