Övergiven blogg

Eftersom inget intressant har hänt så får bloggen inte heller något uppdaterat. Har haft en chill helg, igår var jag ute och brummade bil med mimmi, och sedan var hon hä roch vi fixade naglar och åt chokladpudding, såg på tv och satt vid datorn lite. Hon prövade även lite av mina kläder också skulle hon glo på mina bikinisar, som hon sedan vek ihop så fint i lådan. Perfektionist javisst ;)

Sedan blev klockan sent och jag körde hem henne, första gången jag körde själv i mycket mörker, lääääskigt.


Imorgon ska jag öppna på praktiken, får gå upp vid halv 6, fy bubblan vad kul....
Öppnar halv sju sedan hoppas jag på att sluta vid 1-halv 2. Efter det ska jag hem och fixa mig lite och kanske äta något, sedan köra till simrishamn. Ska först upp till vår skola, sedan till körskolan, är skyldig dom lite pengar. Och sedan blire till att fota foto till körkortet. Det gillas inte! Hatar sånna foto. usch.

Aja, nu ska jag plugga lite, sedan blire dusch och sedan tv; gossip girl, wipeout och ballar av stål. Sedan godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback