Pååskafton

Igår var vi på påskmiddag med lite släktfolk. det gick bra skulle jag la tro.
Idag tog vi lite sovmorgon, sedan gjorde jag ansiktsbehandling på Krille, :P
när klockan blev 3 eller något sånt gjorde vi oss iordning sedan gick vi norregårda rundan och kollade på hästarna och lite sånt, saknar de små (stora?) liven.
Sedan stack vi hem och kollade på så ska det låta och åt middag.
När klockan var typ kvart över 6 stack vi till mina små sötnosar som jag passar ibland. Har saknat dom som tusan nu när jag inte varit på pratiken hela tiden och träffat dom.
Och kräng som vi är så käkade vi middag där också och inte en liten portion utan nej två rediga portioner, sjukt kräng är vi.
Vad gjorde vi sen?.. jo juste, lata som vi är så kastade vi oss i sofforna och kollade på filmer. Den minsta lilla gullungen låg på mig och blev trött ganska snabbt så jag gick upp med henne och läste saga och sa godnatt. Vid halv 10 blev den andra tjejen trött så då ville hon också sova, så det var saga för henne och kram och puss godnatt.
Och då byttes det från barnfilmer till vanliga filmer direkt :P

Vi har sett PS. I love you och nu sitter jag och kollar på What a girl wants.
Krille har stuckit, han är och hämtar föräldrarna här i huset och några av deras kompisar i stan. Dom är nog hemma när som helst så får nog avrunda detta. Sitter och chattar med sisilurum, snäll är hon och håller mig sällskap (:

Imorgon blire påskmiddag med lite annan släkt (:

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback