Bäst uppdatering..

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, så jag har inte så mycket att skriva om :(
Idag blev det jobb i 3,5 timme. Skönt, men samtidigt lite b eftersom jag vill ha så mycket pengar som möjligt.

Hur som helst, igår var jag och shoppade med mammsen.
Lite av det som blev inhandlat;


Avril lavignes parfym "black star"


Hittade något nytt nagelgrej som jag kände att jag var tvungen att testa,
sminkborttagningsservetter och ögonbrynspenna


Jeansshorts. Hittade verkligen inga som jag verkligen ville ha. så det fick bli dessa tillslut,
det var det närmsta "okej" jag hittade.


turkiet kläder


en skinnjacka till höstens kalla väder.

Saker som inte kom med på bild var ett par skor till turkiet, två längre boxarlinne, mascara.

Imorgon ska jag börja packa på riktigt, ska lägga fram så mycket jag hinner som jag ska ha med mig. Sedan äre tandis imrogon också 16.00 :( Måååste komma ihåg det.
Får ställa påminnelse på mobilen ;)

Min kväll ska nog bestå av en eller flera beckfilmer, och jag ska verkligen försöka sova innan 12 idag :)

Kommentarer
Anonym säger:

Vad kul med Turkiet.:P

2010-08-23 | 15:34:57
Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback