ingen uppdatering

Det blev ingen uppdatering igår av lite olika anledningar. Träffade Louise igår och vi var ute och gick en runda på typ en timme. Vad som hände resten av kvällen är ett stort kaos ungefär.
Var hemma vid halv 3 inatt eller imorse.

Men strunt i det, i fredags köpte jag det nya Nagellacket från Isadora. Det som heter graffiti. Köpte ett svart och ett rosa.
Först målar man naglarna i valfri färg, för min del blev det ljusblå ;


Sedan låter man det torka. När det är torrt målar man på graffiti lacket;



Efter bara några sekunder börjar det svarta lacket spricka upp och på naglarna bildas ett mönster;



Lite småhäftigt.
Har en tanke sen när jag skaffar nya påbyggnader att tipparna ska ha sånt här mönster på sig. Som en fransk manikyr med sånt här graffiti mönster på. Värt att pröva, kanske blir det en flopp, eller kanske en flipp.

Kommentarer
josefin säger:

Tack så mycket !

du har fin blogg du med ;)

gud vad häftigt det där med grafitilack :D , ngt ja Måste pröva

2010-08-11 | 01:49:07
Bloggadress: http://josefinhherniquez.blogg.se/
L säger:

Hej! :) Jag undrar om du har ett tips till mig angående: Då jag her fast pärlor på naglarna så lossnar dom ibland jätte lätt och det slutar med att jag tar bort allihopa! Hur kan man få dom att sitta jättebra?



Fin blogg!

2010-08-30 | 17:48:11
Bloggadress: http://liiinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback