Nostalgi

Idag började Fångarna på fortet igen efter många års uppehåll :)
Riktigt roligt, och att mannen som har det där lilla speciella var med gör ju inte saken sämre ;)


här har vi en man som kan ;)

Idag har jag faktiskt börjat packa. Men det är svårt att veta vad man ska packa och hur mycket man egentligen behöver. Har precis bokat biljetter till och från Kungsbacka :)
Åker redan klockan 8 härifrån på fredag morgon... härligt..... 
Sedan åker jag hem tisdagen den 7 september klockan 18.00.

Imorgon ska jag åka med Louisenfisen till ystad. Ska även hämta ut mina biljetter.
När jag kommer hem därifrån ska jag faktiskt städa undan på mitt rum och fortsätta packa lite.

Nu ska jag kolla lite på tv och vänta på att krillis ska komma till msn så vi kan snacka lite gojja :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback