chokladtomte

Om det är något jag tycker om lite sådär extra ganska mycket så är det chokladtomtar. Det är tur då att jag har en sån snäll make som kom hem med en sån här; 


Behöver jag ens säga att det inte är mycket kvar av denna lilla gubben.

På tal om något helt annat så har jag förbannat ont i min hand. om allt går som det ska är det nu 20 dagar kvar tills jag slipper detta. vill att tiden ska gå så enormt snabbt så det snart är dags. det kommer bli så jävla skönt rent ut sagt. Kunna sova hur jag vill, slippa smärtan, kunna klä på och av mig som normala människor, kommer slippa ha massa blickar på min hand och kommer kunna ha vantar.

Fööörresten,
imorgon ska jag färga mitt hår. Det är en födelsedagspresent från Krille. Och jag längtar. Också ska det göras av en manlig frisör, och det har jag alltid velat göra så det ska bli awesooome! :) 

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback