Det är mycket nu

Idag har det städats här hemma. Vi ska ju ha gäster på lördag eftersom jag fyller år på söndag och min mor fyllde år för ett tag sedan.

Förövrigt är det lite saker som händer och fötter nu i december och januari.

12 december - min födelsedag
17 december - firas med tjejerna
20 december - handkirurgen i Malmö, hoppas på ett underbart besked!
21 december - får jag det där underbara beskedet är det dags för operation, jag längtar ihjäl!
24 december - känns onödigt att skriva ut, men julafton!
26 december - middag hos mormor
28 december - åker antagligen till göteborg
31 december - uppenbart; nyår
3 januari - förhoppningsvis flyttdax
4 januari - åker till skåne igen
5 januari - Tinvgvalla och perikles!


Nu ska jag ner i duschen, och sedan tvätta av lilla Bertil, och ett nytt bandage ska han få också.


På söndag har vi levt ihop i två månader, du och jag Bertil, du och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback