Första julklapparna

I år lovade jag mig själv att fixa julklappar i god tid, jag höll inte vad jag lovade.
Idag den 18 december handlade jag de första julklapparna. Resten handlar jag på måndag efter jag varit hos handkirurgen! :)

Krilles julklappar blev hemhandlade idag, har inte slagit in allt än eftersom jag ska leta upp några lådor först att lägga det/den/dom i ;)

Nuu vet jag en kille som inte kan sitta still pga nyfikenhet!

Hur som helst, såhär ser det ut ;







Har verkligen försökt hitta ett rosa band som skulle stämma överens med det rosa på mitt ovanligt snygga julklappspapper. Lyckades inte helt, men detta var det närmsta jag kom. Och det funkar helt okej :)

Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ säger:

haha, jag tänkte också att jag skulle vara i tid men det var jag inte! Köpta nästan alla förra veckan :)

2010-12-19 | 14:51:09
Bloggadress: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback