Äntligen fredag

Fy fasen vad trött jag är! helt sjukt!

Gick upp vid halv 8 idag och åkte sedan in till stan. Mötte upp hewe och vi gick till vår skola och fixade lite saker, sedan gick vi vidare till Korsa och till våra kära femmor. Spenderade några timmar med dom och gjrode lite olika saker, sedan vare dags att säga hejdå till dom för vårt projektarbete är färdigt nu med genomförandet. Dock ville dom att vi skulle komma tillbaka fler gånger och massa sånt.

Sedan kom mamma in till stan och jag och hewe skiljdes åt. Jag och mami var först på apoteket sedan vidare till synsam och sedan handlade vi käk. och jag passade på att handla lite nya filmer. (:

Har typ precis kommit hem och drog på mig krilles assköna tröja direkt.

Nu vet jag inte vad som händer, men är så jävla sugen på att sova.


Myströja på högnivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback