detta är sista ;)

39 Frågor om din kärlek. 

1. Vad heter han/hon?

Jenny Penny Lindén

2. Hur gammal är han/hon?
18



3. När träffades ni sist?
förra helgen



4. Är han/hon snygg?
finns ingen snyggare



5. Brukar han/hon färga håret?
neeej då inte alls... ;)



6. Vilka färger har han/hon haft?
alla färger som finns typ... :P



7. Vad har han/hon för parfym?
hon har många...



8. Är han/hon galen?
beror på



9. Vad är erat första minne?
ptroo, vov, kluck


10. Har ni många minnen ihop?
vi har några :D



11. Vart bor han/hon?
skåne (hammenhög)


12. Har ni varit utomlands tillsammans?
snart så ;D



13. Är du avundsjuk på honom/henne?
hahaha neej det är hon som är avis på mig :D (önsketänkade /penny)



14. Vad heter hans/hennes syskon?
jessica



15. När träffades ni första gången?
Tja förra året ngn gång i Simrishamn


16. Hur träffades ni?
jaa du, 



17. Vad går han/hon på för sporter?
inga



18. Vad kan han/hon göra på helgerna?
läsa bloggar och vara med mig :D

19. Vad brukar han/hon göra efter skolan?
plugga eller prata med mig


20. Har ni pussats?

ja, tihihi (a)



21. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
vi är inte som några andra iaf..


22. Har han/hon fräknar?
nej



23. Har ni kollat på film någon gång?
jaa


24. Har ni bråkat någon gång?
Bråkat.. nej. 
tjafsat ja. 


25. Har ni skrattat tills ni gråtit?
jag har iaf



26. Har du sett han/hon gråta?
ja



27. Vad gjorde du då?
tröstade henne och höll om henne



28. Har du sett han/hon vara riktigt arg?
neee



29. Har han/hon sett dig gråta?
nej



30. Vad ska ni göra i sommar?
vara med varandra och åka till grekland :D


31. Har han/hon svikit dig någon gång?
nee inte va jag vet :)



32. Har ni pratat i telefon någon gång?
gör det nu :D


33. Vad skulle du göra om han/hon dog?
vill jag inte veta




34. Kommer ni känna varann om 10 år?
det hoppas jag



35. Vad är det bästa med honom/henne?
allt



36. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på?
inget, hon är perfekt <3

37. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon?
såklart, fast inte i pengar utan presenter



38. Hur ser hans/hennes klädstil ut?
som vanligt


39. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig?
hon ska ju alltid härma mig så ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback