Fredag

Jag har haft en superrolig dag. Jag och biiver åkte till malmö imorse, och fy jefflar vad jag har skrattat idag. folk måste fan tro att vi är sjuka i huvudet ibland. men men vad ska man göra åt det? vi är små omooooogna saker (:
Dagens höjdpunkt är ett klädesplagg på H&M, visar bild på det längre ner.
Sedan åkte vi hem till bävsan och jag färgade hennes hår, tror det blir superfint (:
Sedan åkte jag hem och åt och sedan ringde min lilla sketnesse Christopher och jag hade inställningen att jag bara skulle prata en liten stund, men jo det blev mer än en timme, sånt som händer, inte sant bäver? ;)
Sedan visade jag lite kläder jag köpt och även mina ny skor för den mannen. Skorna är dock förstora. klantskalle att verkligen inte pröva en storlek mindre..... 8-)
Nu sitter jag och fixar mina naglar med sånt nagel reperationskit, dom är totalt förstörda av alla nagelpåbyggnader. Saknar dock att ha naglar får jag ju säga.....

Nu ska jag bara avsluta med en bild, som jag egentligen är jävligt tveksam till om jag borde visa, blir antagligen kallad omogen igen av vissa ;) men min blogg, mina bilder. punkt slut (:



Jag hade alltså på mig en superman (superwoman?) dräkt idag. den var för människor i 6-7 års ålder. Slutade typ nedanför knäna och fick itne upp den helt, men det gick en bit ;) och fy jävlar vad vi skrattade åt detta. vi måste ha hörts över hela triangeln alltså.

nu ska jag fortsätta med mitt. godkväll eller ngt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback