Galet vad dissad man blir

Igår hade inte Krille tid för mig för han jobbade, sedan ringde han och sa att han snart skulle sluta så han ringde mig igen då. Men tiden gick och då fick jag ett sms att det var mer att göra och att han ringer senare.
och jodå några timmar senare ringde människan då tillslut, sedan skulle han gå och duscha och sedan höra av sig igen. då var klockan ca kvart i 9. När klockan var halv 12 orkade jag inte vänta längre, utan stängde datorn.
Sedan skickade jag ett sms, och jag fick inget svar.
Sen somnade jag, vaknade klockan 4 av två sms. då vare en liten krille som sa förlåt och att han ringer mig imorgon bitti.

Och imorse ringer han och han har inget minne av något sen igår, starkt jobbat.

Hoppas du har enorma skuldkänslor pojken ;)

Idag ska jag bara softa, eller nja, har bilder att redigera sen haitigalan kom jag just på. suck. får la ta tag i det.
ska först duscha iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback