haha

Min dag blev lite händelserik faktiskt. Satt och pluggade teori på körskolan i flera timmar, sedan blev min körlektion inställd eftersom det var så mycket snö så vi kunde inte göra ngt. Iom att jag är på slutet av mitt körkort äre andra saker som behövs göras och inte bara köra på plogade vägar.
Men iaf, så kunde jag istället få köra hem till mig efter. Så det gjorde jag, och hela vägen från simrishamn och hit gick bra, det var inte förrän vi kommer på min väg som det gick sämre. haha. Vägen är lite smal, och där var snö på sidorna så den blev lite smalare, också kommer där en bil ganska fort också utbrister jag: vi kommer krocka!
och min lärare bara: nejdå. sedan 3 sekunder senare "jo det gjorde vi"
haha, fy fan vad jag skämdes, men som tur var hände inget mer än att backspeglarna slog i varandra men de fälldes bara ihop.
Men så jäkla rädd jag blev.

Och det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att ringa till christopher och berätta vad jag hade gjort också var jag helt överspeedad. Tror han tycker han har världens smidigaste flicka ;)

Ikväll ska jag chilla tror jag, det är redan helt mörkt ute och det suger ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback