Hemma

Och jag tycker inte alls om det. Hade gärna stannat i Kungsbacka med min christopher i några veckor till.

Dagarna gick så jäääävla snabbt.
I fredags tog vi det först chill sedan åkte vi och käkade pizza. Vi skulle egentligen iväg och spela biljard men vi orkade inte och jag mådde inget bra alltså. Så vi stannade hemma och kollade film istället.

På lördagen tog vi det först chill, elller ja om vattenkrig inomhus räknas som chill. Jag och christopher började med att hälla vatten på varandra sedan övergick det till snö och fy fan vad kallt det var. Där var ganska blött kan jag säga, och skrek gjorde jag också.  sedan gjorde vi oss iordning alla 3 sedan åkte vi och handlade mat och sedan gjorde vi taco. Eller ja, jag och anton gjorde det, även om christopher gärna vill tro att det var han.
Sedan somnade anton och christopher och jag sminkade mig och fixade håret. Sedan blev klockan lite mer och festfolket kom. Sedan drog vi vidare ut, tror det hette Jamas stället vi var på. Där stannade vi inte så länge. Jag satt och höll nedräkning till klockan slog 00.00 så jag kunde gratta Christopher. Och självklart hann jag först (:
Hur som helst så drog vi vidare till ngt matställe och åt nattmat.
Sedan skildes vi åt och kvar var jag, berra, anton och simon. Hemvägen var sjutusen ggr längre alltså.
Tillslut kom vi hem och vi somnade nog jävligt snabbt. var askalas trött.

Idag sov vi till typ 2 eller vi var vakna lite sedan somnade vi likasnabbt igen. Vaknade på natten av att ngt gjorde skitont på mig och var på väg att smälla till christopher för vad fan han gjorde, men det var visst katten som klättrade runt på mig och trampade överallt. Så jag låg och mös lite med söta Rosa istället sen.
Sedan kom christophers mamma och syster hem och det blev tårta. Så vi satt och hade det kul med dom, supertrevliga människor kan jag garantera.
Sedan vare bara dags att göra sig iordning för att, tyvärr, åka hem.

Christopher bar ner min väska och när jag stod i trappan kände jag att jag kanske hade glömt sminket, men sedan bara nej det är med.
När vi sedan var på väg till stationen fick jag verkligen en känsla av att jag hade glömt det, men då säger christopher att han vet att jag hade det, och dum som jag var lyssnade jag på honom.
När vi kom till stationen kollade jag och nej, ingen rosa björn borg väska med smink där inte. Så det blev smått panik från min sida och berra fick ringa sin syster som var riktigt snäll och körde dit med det, detta resulterade i att berra fick springa över hela stationen, tåget kom och vi hann inte säga hejdå ordentligen för då skulle tåget gå när han kom med min väska. kändes väldigt surt.
Men men. nu är jag hemma, sitter i berras asmysiga tröja och den luktar honom. mys.

Ska gå och lägga mig snart, sedan blire skola och sedan körning imorgon.




Grattis gubben på 19-års dagen (: <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback