ingen bra dag

Åkte med myj in till skolan idag, sedan hoppade vi från klassen på bussen mot kristianstad som tar aslång tid, sedan väl framme där fick vi då byta buss och åka äckligt länge till innan vi kom fram till furuboda. väl där höll jag på att somna. vi lyssnade på folk som pratade sedan såg vi ngn kort film, och jag tror jag har lärt mig sova med ögonen öppna för jag insåg att jag inte hade hört ett skit utan var helt borta. Sedan gick vi runt på den skolan lite och sedan åkte vi tillbaka till kristianstad och käkade på mc donalds sedan åkte vi hem. Kändes väldigt lönt.
Imorgon ska vi göra om typ samma sak, nej tack säger jag. orkar inte med det en gång till.

sedan kom jag äntligen hem och då funkar inte mitt internet och det var bara droppen för att jag skulle bli irriterad, sedan ringde christopher och jag blev skitsur på honom för han sa emot mig med allt. jag vet att jag hade rätt. så det så.
Sedan kom pappsen hem och insåg vilken livskris det var att mitt internet inte funkade så han fixade det direkt ;)
sedan lagade vi mat och käkade och nu sitter jag här.

Ska snart iväg och plugga.

Och jag längtar ihjäl mig till min praktik. Behöver komma iväg och hoppas på att vissa kan inse under de två månaderna att vi faktiskt är 18 år nu. och nu skriver jag inte detta av skitsnackssyfte, men det är sant.
Att försöka snacka skit om folk för att förstöra mellan folk är bara sjukt löjligt. synd om folk får jag säga.


Kommentarer
Anonym säger:

ingen liten kommentar om att din älskade storasyster fyller år??

2010-02-16 | 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback