jag har väldens underbaraste flickvän <3

Berra skriver igen! Känner att det va längesen att skriva lite om hur mina känslor och va jag tycker om min underbara penny så det får bli idag.


Kan ju börja med att va med henne hela helgen och fyfan va man är lycklig med henne. det känns så otroligt bra med henne. hon är så fiin, hon är helt underbar. det går knappt att beskriva mina känslor till henne. jag är så förälskad i henne. allt hon gör, hennes stil, rörelser, hennes leende, skratt och allt sånt
det får mig att bara tänka på henne och får mig att må så bra och jag börjar le. jag är så lycklig att jag har dig penny! jag tycker om dig mitt hjärta. du är så fin och underbar. och jag vill bara hålla om dig så mycket jag kan, du är den tjejen som man bara kunde drömma om, men nu har jag dig i verkligenheten och jag är glad för det. du är en speciell tjej och jag tycker om dig för den du är! du säger att du inte förstår hur jag kan tycka om dig, men allt du gör berör mig så mycket, speciellt ditt enastående leende och ditt skratt, det får mig att rysa och bara vilja pussa dig. jag kan bara säga en sak och jag vet att det stämmer: 

JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE FLICKVÄN <3

Jenny Penny Lindén, du är min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback