mina tankar om penny <3

Inatt skickade jag ett sms till min underbara penny. men hon dissade mig för det också ;) sketunge är hon! på smset stod det:

hoppas jag inte väcker dig sötnos. men ligger och tänker på dig jättemycket. du betyder jättemycket för mig och jag tycker verkligen om dig. jag vet att jag inte alltid är bra men försöker göra så mycket för att göra dig lycklig och att du ska må bra. vill verkligen att våra framtida planer går som vi snackat om. vill det. tycker du är en speciell tjej och jag tycker om allt du gör. mina känslor för dig går inte att beskriva med ord. men försöker så gott jag kan. du är så jävla underbar och så vacker i mina ögon. när jag ser dig le så ler man själv. du gör mig så lycklig och glad hjärtat. är så glad att jag har dig. hoppas du inte tröttnar på mig för jag kommer aldrig tröttna på dig. är så förälskad i dig. du är helt jävla perfekt för mig och vill skämma bort dig så mycket jag kan för du förtjänar det. godnatt finast. Berra tycker om sin penny obeskrivligt mycket! puss underbarast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback