nervös för.. ingenting?

Halkan var kul. Riktigt kul. Var askul att sitta i vars en bil, man fick själv sköta allt, man kunde sitta och sjunga och leka hur mycket man ville. Jag längtar ihjäl mig efter mitt körkort nu.
Har egentligen jättemånga roliga saker att berätta idag, men jag orkar inte skriva.

Men tänker faktiskt berätta en sak. när man hade lite teori och sånt här innan fick man pröva lite olika saker. Bland annat sitta i en bil, två och två, så lade den sig på sidan så skulle man hjälpas åt att öppna bildörren, sedan hängde man upp och ner, sedan hamnade den på andra sidan sedan snurrade man ett varv. Och jag och Louisenfisen satt i den samtidigt, och vi skrattade så det hördes flera mil bort. Louisenfisen var helt tårögd så mycket hon skrattade och jag hade sån kramp i magen.

Men hur som helst så blev jag godkänd ;) och jag hade riktigt kul, förutom lite småsaker som var irriterande men det gick prima skinka (:

har varit hemma ett tag nu och käkat osv. Ska snart ner i duschen, klockan börjar bli galet mycket. Men sitter bara och hoppas att det ska fortsätta snöa så jävligt det gör så det inte blir ngn skola imorgon (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback