Onsdag och jag är ledig!

jag älskar skolan! :D har varit ledig torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag och idag onsdag.
Hoppas vår lärare är innesnöad imorgon så blir jag ännu gladare ;)

Har nyss ätit en liten frukost, men ska snart gå ner och fixa en till och sedan ska jag se på andra avenyn. Spännande som fasen nu.

Min morgon har varit jobbig. Vaknade vid 5 av en jäkla smäll så jag blev livrädd, sedan insåg jag att det var papi som var ute och skottade snö, så jag gick upp och kollade ut lite på vädret för att se om det skulle bli ngn skola idag. Och det snöade ju inte så det var illa.
Sedan vaknade jag sms när jag hade somnat om igen. Sedan gick jag ner och prata med mamma och då sa jag att jag stannade hemma idag. Sedan somnade jag om och då kom pappa och pratade. Sedan somnade jag om, då ringde det. Och varje gång jag hade somnat fick jag antingen sms eller ett samtal.
Tillslut somnade jag så djupt så jag inte hörde telefonen mer. När jag vaknade vid halv 12 hade jag då 3 sms som jag inte hade hört. gött (:

Men nu ska jag göra frulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback