Sjukling

Först och främst vill jag bara säga att Krilles listor är ju så roliga att läsa... fyller hela min blogg med sånna nu. Får fan snart byta lösenord här känner jag.

Iaf, idag började skolan för tidigt för min del, skrev arbete, gick till rektorn, blev förbannad, berättade för min klassföreståndare vad jag tycker och tänker om rektorn, ringde skolinspektionen,  gjorde färdigt arbetet, skickade mejl till skolverket, lekte med bäver på skolan, satt i flera timmar med en dator i knäet, facebookade, fixade med projektarbete, fortsatte nörda mig med datorn.
Sedan kom Lis, malin och hewe, sedan ringde Krille och vi pratade lite längre än vad jag hade lovat bävsan rävsan att göra.
Sedan gick vi på möte om galan, sedan började förberedelserna och sedan klockan sju började galan.
Det var faktiskt jävligt bra och jag älskar sånna shower med musik och dans i skolan så det var chill.
Fotade en del som var mitt arbete för kvällen.
Sedan kom papi och hämtade mig lite efter halv 10, dock var inte det slut så jag fick tyvärr lämna det. 

 Nu sitter jag här, ska snart gå ner och äta, sedan göra mig iordning sedan ska jag ringa krilleboi.
sedan ska jag fan sova för jag mår inte bra. känns som jag har 45 graders feber. jippie..

känns som jag bara har skrivet massa sket nu, och det förvånar mig inte.

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback