Snabbis uppdatering

Min dag i snabbhet. Åkte in till stan. gick till skolan, fast jag var ledig, satte mig och väntade med louisenfisen på att tiden skulle gå. sedan gick vi till körskolan och vi körde. Fick göra så bilen fick sladd, sedan fastnade vi i snö och kom inte loss. men allt löser sig tillslut.
Sedan gick vi till skolan och käkade mat och sedan tillbaka till trafikskolan och pluggade teori.
Sedan stack vi hem och jag käkade lite snabbt, sedan gick jag ner till louisenfisen och ph. käkade middag där, sedan åkte vi skridskor, och fy fan vad kul det är. sedan hem och kolla tv, jag somnade dock ganska snabbt. Så då gick jag hem.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. har halkkörning imorgon. fy fan vad läskigt!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback