Söööööööndag

Blev väckt imorse vid 3 av ett förjäääkla långt sms av Christopher. Det var finfinfiiiiiiiiint. Men orkade inte svara för då hade vi börjat sms:a och jag ville sova. så jag somnade om. Sedan när jag vaknade gick jag och käkade frulle sedan tar jag telefonen och ska svara på sms:et så har jag ett missat samtal, kollade på namnet och det står på kinesiska. Och jag bara: jahaa, detta förstår jag. Kollar runt i telefonen, häften är på kinesiska och något annat språk. och jag bara: whoooooooooot? sedan hängde sig hela telefonen, och jag stängde av den och när jag startade den igen började mobilfanen tjata om att jag skulle sätta i rätt SIM-kort. sedan startade jag om den typ 10 gånger, tillslut accepterade den SIM-kortet men ingenting funkade och där stod bara ingen täckning.
Så papi fick vackert anstränga sig och leta upp garanti pappret till mig.

Sedan körde jag till Komstad och handlade två par skor. Sedan körde jag tillbaka till Hammenhög och vidare till Ystad. Där gick jag och mami först då in på elgiganten och då sa dom att dom kunde fixa mobilen på plats, så det tog typ 10 minuter sedan fick jag tillbaka min snuttemobil. Sedan handlade vi käk sedan körde jag hem igen.

nu sitter jag och camar med min Christopher. Sötnos är han.
Imorgon är det skola. jag pallar fan inte!


mihihihihihi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback