Tooorsdag

Min första skoldag sedan onsdag förra veckan. Var så sjukt trött hela dagen. Somnade framför datorn när jag kom hem efter att jag kollat på ett avsnitt av Glee. Sedan blev det mat och sedan cam med Christopher. Försökte äta men han gjorde så jag började skratta och höll på att hälla ut allt över tangentbordet.

Apropå äta. Idag har jag ätit: 2 mackor, middag i skolan, middag när jag kom hem, middag med pappa på kvällen, en tallrik kräm, några gräddbullar, ett kex.
Är det inte lite väl konstigt att jag inte är smällfet? (:

Och nu kan vi prata om ngt annat kul. Mami och jag beställde hem kläder idag, eller ja jag beställde och mamma betalar ;)




Blev bara 3 bikinisar. hade ringat in 5 i katalogen, men min käre moder gillade inte det.

Imorgon ska jag till Malmö och shoppa med Biiiiiiiiiiiver. Då blir det dock mina egna pengar som slösas. inte alls kul.
Ska leta efter en present imorgon också ;)

Men nu ska jag fortsätta msn:a med mina små vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback