Torsdag

Var galet trött imorse. Men mamma tvingade upp mig vid 10 tiden. Sedan gjorde jag mig iordning sedan satte jag mig i bilen och körde till Simrishamn, där gick vi in om till synsam. Sedan körde jag vidare till tomelilla och där gick vi på bo ohlsson och handlade lite skit.
Sedan vidare till ystad också gick vi och åt på Hartmans Café, sjukt mysigt ställe.
Sedan gick vi i lite affärer, blev lite handlat. Sedan körde vi upp till systers lägenhet och var där i typ 10 min, sedan kördes det hem. Och jag är sjukt trött. Men jag måste städa idag. Ju mer jag städar idag, desto tidigare kan christopher komma hit imorgon.

Ja sedan lär det inte bli mycket uppdateringar, vi ska inte vara hemma lika mycket som vi brukar vara :P
lilla Christopher har lovat mig att vi ska gå en runda, och han har ingeeen aning om vad han har gett sig in på.. rundan är lång och christopher är lat ;)
sedan ska vi förhoppningsvis på bio och sedan får vi se vad vi mer hittar på med.

En dag som denna önskar jag att man hade städhjälp alltså. Någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback