bara för Penny tycker om Berra

tja Berra här! idag är det min tur att skriva blogg! och nu är det ju såhär att jag är ju göteborgare och då blir ju detta på göteborska med! så om ni inte fattar, synd om er... h3h3! nee men sitter just nu att snackar med min sötnos penny (: och jag fick skriva ett inlägg bara för jag är henne hjärta! nee men idag har jag varit på min praktik, och om ni undrar va jag praktiserar på så är det på assistanskåren i fjärås (kungsbacka). det är fett chill men fick bara tvätta massa lastbilar! not nice.... efter det va det hem och sova i duschen. när jag vaknade i duschen så kände jag mig väldigt hungrig och jag va väldigt sugen på lövbiff med pommes. så det va bara att åka till ica och köpa sakerna, lagade maten och åt! och nu är jag framme vid va jag gör nu, joo skriver blogg, pratar med penny och livets gåtor.
det va min fina dag... sen kan jag ju berätta att jag tycker om penny och att hon är bäst (: <3


Nu tycker jag vi gör såhär också. ni som tycker jag ska ta över denna bloggen skriver en kommentar att jag är bäst, och ni som vill att min sötnos ska ha kvar den skriver att hon är bäst :D hahaha! jag har väldigt tråkigt och är väldigt pigg. men det kan bero på 2 liter cola i min mage! men nu tycker penny att jag skriver en hel uppsats så får la sluta då... jävla tjöt på den damen ibland... men jag tycker om henne ändå för hon är snäll och fiin, tihihihihi, godnatt eller kanske dumt att skriva men aah schteek på bara! lev livet! ta en dag i taget och sancka göteborska så mår man genast mycket bättre!

aaahvesst
Pessa heer och deer
änna
gögött
Bamba
det va la änna allt för idag! kommer nog återkomma någon gång. ha det fin puss och smek på er alla men mest penny :D

Jag tycker om dig <3


Kommentarer
Anonym säger:

penny är bäst!

Berra är bäst!

2010-01-23 | 10:16:07
Anonym säger:

heeer och deeeer!

2010-01-23 | 12:01:38
Anonym säger:

Penny är bäst!

2010-01-23 | 12:46:33
L säger:

Penny är bäst!

2010-01-23 | 14:47:53
Anonym säger:

Berra är bäst!

2010-01-23 | 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback