Den stora dagen är här

Idag piercar jag mig. Och jag är galet nervös. Får asont i magen när jag tänker på det. Men jag och biiver fixar detta ihopa! (:

Om en timme ska jag och christopher köra in till stan och till min skola, där är öppet hus och anton är där och vi ska hämta honom så vi kikar in om på skolan också.
Sedan ska vi vidare till ystad, och där kommer jag nog dö... Men jag fixar detta...

Sedan ikväll blire kanske bio. Jäkla farande på oss.

Igår var mimmi här och vi var och käkade pizza som sagt, sedan var vi ute på ett äventyr och fy jäklar vad jag skrattade. sedan åkte vi hem här och kollade let´s dance och sedan såg vi på där fick du.

Nu måste jag göra mig iordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback