en sån där liten småtråkig lista

 

Namn: Jenny Lindén
Smeknamn: Penny och Jennan är de som används nu. Innan vare Djenny Djones också.
Piercingar: öronen och naveln.
Tatueringar: Nepp
Längd: 177
Hårfärg: för tillfället mörkbrun, men det ändras lite hur som helst.
Är du kär i någon: veeeeem veeet? ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: jupp,
Tänker du på självmord: varje dag.. eller inte.
Tycker andra att du är attraktiv: verkligen inte
Dricker du: så in i bänken.
Använder du droger: nejnej
Röker du: har la gjort några gånger
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: antingen paris hilton eller christina aguilera
Vad är du rädd för: Kor och spindlar
Gillar du att tvätta: Nej

Din första:
Första operation: vet inte vad jag ska räkna som operation. Men jag svarar att jag inte har haft ngn, skulle blivit opererad förra tisdagen egentligen men det fick vi ställa in.
Första piercingen: öronen om det räknas, annars naveln.
Första priset: antingen har det varit ngt i fotboll eller ngt i badminton.
Första sporten du började med: fotboll
Första husdjuret: En katt - Missi
Första semestern: ingen aning
Första konserten: vet inte detta heller

Just nu:
Äter du: frukosten blev precis färdig uppäten
Dricker du: varm oboy
Ska du: lata mig lite sedan städa 
Lyssnar du på: blandat på spotify
Väntar du på: Att det ska plinga i min mobil.
Tittar du på: Min dataskärm.
Har på du på dig: shorts och en tröja

Din framtid:
Barn: Ja, 2 stycken
Giftemål: tror inte det nej.
Karriär: fy jefflar vilken bra karriär jag kommer ha, vet inte med vad bara ;)

Har du någonsin:
Kysst en främling: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Ja.
Brutit ett ben: jupp
Rymt hemifrån: ja.
Röntgats: vad sägs om 27 000 ggr?
Gråtit när någon dött: OM jag har....

Tror du på:
Gud: Nej.
Mirakel: njä
Aliens: njä
Magi: Nej.
Himlen: vettetusan.
Tomten: Nej.
Änglar: Nej.

Senaste:
Film du hyrde: ingeen aning. var ju längesedan.
Film du köpte: ingen aning härheller.
Låten du lyssnade på: ngn från high school musical.
Låten du hade på hjärnan: Glee cast - don´t stop believin'
Låten du laddade ner: inegn aning
Personen du ringde: Christopher
Tv program du tittade på: scrubs tror jag
Personen du tänkte på: är la säker Christopher här med

För eller emot:
Långdistansförhållanden: EMOT ;) nädå, det funkar om man klarar det.
Utnyttja någon: fööööör ;)
Självmord: både och
Att använda droger: både och
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: För.

Favorit:
Mat: finns massor, är ju det största kränget i sverige ;)
Låt: för tillfället: Glee cast - don´t stop believin' 
Sak att göra: soooova
Dryck: beror på
Bil: Våååår bil! ;)

Har du nånsin:
Ljugit för någon: jupp
Varit i slagsmål: hmm, vet inte vad jag ska räkna som slagsmål.
Blivit arresterad: nope

Antal:
Gånger du varit kär: svår fråga.. jag vet inte.
Gånger ditt hjärta brustit: aldrig tror jag om jag tänker efter 
Hjärtan brustit på grund av dej: inget :D
Personer från grundskolan du har kontakt med: en del ja.
Ärr du har på kroppen: är olycksfågeln och klanten själv så en hel del.

Senaste:
Tidning du läste: Frida ;)
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du fick brev av: om banken räknas som en person så vare han/hon ;)
Personen du fick sms av: Christopher
Saken du köpte: hmm, har la säkert varit något ätbart.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: sovit, skickat sms, ätit frukost
Var det kul: Har aldrig gjort något roligare
Hur tidigt stiger du upp: olika beroende på vad det är för dag.
Gillar du att slåss: med christopher: ja. Annars: lite;)
Vad ska du göra ikväll: ingen aning 
Är du seriös: Sällan.. mycket sällan.
Var har du ont: lite överallt 
Använder du hårspray: Om jag gör.
Kan du stå på händer: jupp
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN HELLSTRÖM
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: jadå (:.
Var du glad igår: igår kväll var jag verkligen!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: jupp
Stockholm är: skeeeet
Kan du sjunga: nope ;)
Spaghetti eller makaroner: beror på
Ett land jag vill besöka: grekland eller Spanien
Ska bli skoj: att mula sönder en viss person i helgen ;)
Ska inte bli skoj: det faktum att jag säkerligen blir mulad själv? haha
Sparar till: inget speciellt faktiskt.

Kommentarer
Berra säger:

jag tror 90 % av alla svar är nog riktade åt mig ;) <3

2010-01-28 | 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback