Freeedag

Sov till elva idag, Skickade iväg ett sms till sketnessen och meddelande att jag numera var vaken. Då fick man klagomål för att man sov länge tillbaka.. karrafan.

Sedan tog jag det allmänt chill och käkade frulle framför datorn, sedan ringde louisenfisen och då fick jag helt plötsligt bråttom för vi skulle gå och fixa praktikplats. Och nu är jag precis hemkommen därifrån.

Tiden går galet långsamt här hemma. sitter och funderar på vad jag ska göra. Christopher kommer om typ 6 timmar. Vad fasen ska jag göra ända tills dess?
Aja, det löser sig. Ska gå och ställa mig i duschen sen, sen kanske sova lite. är galet trött.

har för tusan inget vettigt att skriva nuförtiden. kanske får christopher ta över hela bloggen, eller inte.

Måste ner till affären också och handla hem cola, chips och ostbågar. Vi kommer inte bli feta eller så? nejdå! :D

aja, nu skriver jag inte mer, bara ointressant fakta alltihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback