Min dag

Att ha en lektion en hel dag var inte kul. när klockan var halv 3 sa läraren att vi inte orkade mer, så vi fick sluta en timme tidigare för alla var helt sega. fan vi är inte vana vid att gå så länge om dagarna.
Men min sista 1,5 timme i skolan var bara asrolig. Jag och bäver skrattade så in i bänken och vi hade så kul med sms ;)
Sedan åkte jag och louisen fisen ner med Freddie på stan innan vi åkte hem. Här hemma kollade jag facebook och sedan vare plugg som gäller. vilket det fortfarande är. 

Dagens finaste bild:

 

Jo nog börjar jag bli tjock va? (:


nu ska jag fortsätta plugga

Kommentarer
Anonym säger:

hahaha, kulkul :D

2010-01-21 | 20:42:08
Anonym säger:

asså chistopher nu lugnar du ner dig! du kan ju inte bara göra en tjej gravid så!

2010-01-21 | 20:43:12
Krilles mamma! säger:

men min son så gör man inte! nu ska vi ha ett allvarligt snack när jag kommer hem!

2010-01-21 | 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback