min galna lördagskväll

Helt plötsligt igår bestämde jag och biiver oss för att vi ville festa. och ja det blev bestämt att vi skulle åka till öja. samlade ihopa fisen och steff också.
sedan blev det förfest hos bäver. sedan blev det öja. sedan slutade kvällen med att jag och fisen fick åka till akuten med henne eftersom hennes fot cuttades sönder av glas.
kan varna för lite äckliga bilder på det redan nu ;)


















FjOOrtIIzZPoOze nr 1? ;)

NU SKRIVER JAG VARNING FÖR KÄNSLIGA PERSONER!!:



detta försökte jag tvätta i världens sämsta ljus inne på en jäkla toalett.


Såhär såg det ut när vi kom hem till bävers mamma och hon tvättade det ordentligt.

Detta slutade med akuten i några timmar och 6 stygn. 
 
Satt ensam på akuten i typ 1 timme när fisen var inne och blev sydd. ville egentligen ringa min lilla Christopher, men ville inte väcka stackarn vid 5 på natten/morgonen. Han hade redan fått stå ut med mycket från mig, felstavning och dissningar när jag inte svarade när sketungen ringde.
förlåt sötnosen min (A)

Min dag idag ska gå åt till att plugga lite sedan redigera foto. eller ja redigera foto först ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Gör inget finast <3

2010-01-24 | 15:32:47
louise säger:

usch vad det ser äckligt ut!! du ska bara veta att det gör svin ont idag!

2010-01-24 | 16:11:51
syrran säger:

kunde ju kommit hem till mig o sovit... Louise, hur lyckades du me d skärsåret??

2010-01-24 | 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback