onsdag

Började skolan tidigt idag, var heeeeeeeelt borta i början av dagen. somnade till i skolan innan vi hade börjat en stund. Sedan var det lektion och fy jävlar vad jag och louisenfisen pluggade, skrev färdigt hela arbetet vi inte ens hade börjat på innan. var de första som lämnade in sedan gick vi ifrån lektionen för då hade vi inget mer att göra. Så vi fick med oss resten av damerna och gick och åt, asäckligt. Sedan pluggade jag och hewe med projektarbetet, kom en bit fram.
Sedan fick jag lite sms och hewe tyckte det var så kul att skriva från iphonen så det var hon som fick sköta smsskickandet ;)

Sedan åkte vi hem och jag började se Andra Avenyn som har säsongspremiär idag ♥
Sedan ringde Christopher så fick motvilligt pausa mitt andra avenyn, men det var trevligt att prata med den karren ändå.

Sitter nu och lyssnar på musiken från Glee på spotify och det är ju galet bra!

Nu ska jag nog fixa mina naglar tror jag nog. Alla gick sönder idag så har mina egna skettråkiga korta sketfula naglar. Så ska fixa lite sånt idag, sedan blire lite plugg kanske.

hihihi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback