Sista dagen i frihet

Söndag.. skola imorgon. jag orkar inte! Kommer vara sjukt trött, har fått väldigt konstiga sovvanor den senaste tiden, vet inte alls vems fel det är.
Min dag idag ser ut ungefär såhär att jag ska ställa mig i duschen snart, sedan kanske sova en halvtimme, sedan dags att börja göra sig iordning och sedan ska jag passa skruttisarna ♥.
Var jättelängesedan jag passade dom sist så det ska bli superkul (: Dock är det så ensamt när båda barnen sover och man sitter där själv. men men, sånt man får ta.

Förövrigt så tror jag att mitt liv har rasat lite, så nu ska det börjas bygga upp igen, sakta men säkert.

Och bara för att bli positiv igen, det är snart helg.

Kommentarer
Berra säger:

Helgen är nice :D

2010-01-10 | 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback