Tillsammans <3

Tjenna igen, Berra i back! jag tänkte skriva lite skit här nu igen! kanske inte så mycket om va jag har gjort i helgen eller så men lite kan jag göra.

jaa min helg då, fredags gjorde jag fan inte mycket, utan chillade med ostbågar och cola om jag inte mins fel. lördagen så va jag ute på krogen med min polare från götet va! betty, makaaan, emelie, sofia, sofia, jacko och sandra tror jag hon hette. men men, vem fan bryr sig? jaa va ute och drack lite öl cider och lite skit och smsade med min underbara flickvän! jaa vi är tillsammans nu och jag är happy :D nu är äntligen penny bara min, men kommer tillbaka till det! jaa så va ju hon lite rund under fötterna så man förstod inte alltid men det va la inget. sen va jag så jävla hungrig också så fet som jag är drar jag och c.o till McDonald och drar en dubble QP cheese +meny med dippsås! och fyfan vagott det va! sen va det att dra pendeln tillbaka till kungsbacka, och dra hem! och då dissade min penny mig heela tiden! dum är hon! sen när jag kom hem va det bara att lä'gga sig i sängen och började smsa penny igen (: och så somnade jag men vaknade igen att jag hade fått 4 nya sms av sötnosen som satt på akuten. (som ni redan läst) och där stod det att hon tyckte om mig massa och lite sånt. man blir så glad när min sötnos skriver sånt!
idag har jag inte gjort mer än att bara chillat (: det va min helg!


jaa tillbaka till penny och mee! nu har vi blivit tillsammans 24/1 10 <3 och berra är glad för att ha världens finaste flickvän. finns inget som gör att jag vill byta ut henne! hon är så jävla underbar och man vill inget annat än att bara säga till henne att jag tycker om henne så jävla mycket och jag vill göra henne lycklig! hon är bara bäst och ni borde vara avundsjuka på mig som har världens finaste flickvän, Jenny Penny Lindén! tycker om dig mest<3

 

 

Bara för jag är otroligt förälskad is min Jenny Penny Lindén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback