Tisdag

Började skolan 09.20. Fick reda på att vi skulle se ngn film. Tror jag såg ca 10 min sammanlagt av en 2 h och 5 min lång film. Istället spelade jag spel på vår iphone och skickade sms med lilla sketungen christopher och sedan vid 10.30 blev jag så sjukt trött så jag somnade, vaknade till vid 11, somnade om och sov till 11.20. så ja det blev 50 minuters sömn där.
Sedan var det dags för lunch, sedan var det film igen, men nöjde mig med att leka med telefonen igen. Sedan var filmen slut och vi skulle fortsätta med våra arbete, men där fanns inga datorer så jag och louisenfisen stack hem istället.
Har pluggat lite på ett av arbetena jag har att göra, men datorn lockar lite för mycket så har haft seriösa och mindre seriösa samtal med biiiiva på msn.
Sedan laddade jag hem ett nytt avsnitt av Glee, så ska snart gå ner och duscha och sedan se på det.


hihihihihi. my love.



Kommentarer
Berra säger:

Våran Iphone :D

2010-01-19 | 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback