Tooorsdag (:

Ledig idag. ändå blir man väckt typ kvart över 6 med ett godmorgon sms. Men somnade om likasnabbt igen. Vaknade sedan av att solen lös mig rätt i ansiktet. Somnade om igen. Sedan vaknade jag igen av att syster pratade på nedanvåningen. Somnade om igen och sedan vaknade jag av sms från mimmi som sa att jag skulle komma in på msn. Så det var bara till att pallra sig upp.

Sedan började jag städa. Sedan kom mimmi hit vid kvart i ett och umgicks med mig medan jag städade. Nu är ovanvåningen typ precis klart och mimmi blev precis hämtad.

Nu ska jag ta en paus och få massage. gött som fan.



Sedan har jag visst hört något rykte om att jag får besök ikväll ;) spännande


Kommentarer
emilie säger:

hade jag itne rätt då, du stack ju ut huvudet och muppade dig ;)?hahah kul var de

2010-01-14 | 16:01:26
Bloggadress: http://eemiliepersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback