Wie (:



Calles skiva med Autograf inne i det lilla häftet.
Och en bild och ett hjärta med Calles autograf.

Det tackar vi för. (:

Vaknade idag vid kvart över elva. Sedan ringde telefonen och jag hade 0 röst. Min hals får snart bli bättre. hörs ju förjävligt när man ska försöka prata ibland.
Sedan var det dags att ringa och väcka Berra.
Fy jäklar vad jag skrattade inatt, vi pratade i telefon och sedan när klockan var kanske halv 4 tänkte smarthuvudet att han skulle kolla om han började skolan den 11 som alla andra. Men nej, han började idag alltså den 7. Och där sitter han vaken hela natten och tror han kan sova hur länge som helst. Tji fick du! ;)
Men iaf, fick upp honom så han inte missar den roliga skolan idag (:

Själv ska jag gå och göra mig iordning nu sedan 15.30 äre sjukgymnasten som gäller och sedan blire till att äta på restaurang eftersom papi fyller år. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback