Bilder från lördagen


Vår dag började med att vi skulle åka ut till Björkö. I väntan på båten satte vi oss ute i solen.




under båtfärden fick jag se mina första brännmaneter. Hela vattnet bestod av sånna var man än kollade.







När vi var framme på Björkö gick vi ner till ja vad jag nu ska säga. hamnen typ. Där var någon dag med karuseller och saker. vi gick en runda och sedan satte vi oss på ett ställe och åt lite och umgicks.
När vi hade suttit där ett tag gick vi med Krilles mamma till någon av hennes kompisar. de bodde på ett ställe med världens finaste utsikt.
När vi var färdiga där gick vi tillbaka till huset och började grilla. Jag och mimmi la oss och solade med vars en breezer i handen. Det var sjukt varmt och solen stekte. Efter maten kom krilles mamma tillbaka och vi satt och snackade lite sedan stack vi hem.
Var bara hemma om hos Krille och gjorde oss iordning, och där efter drog vi till marcus där massa folk var. Tillslut hamnade vi hos en släkting till Jacko och snacka om att jag diggade huset. Biljardbord, pool, jacuzzi, asgo uteplats osv.


Underbara pool som vi självklart badade i.


När det blev lite kallt i poolen sprang vi upp i jacuzzin där det var 37 underbara grader. Satt där ganska länge och bara hade det skönt.

Krille skämde förresten bort sig lite i poolen.
Vi pratade om vilken månad det var bra att vara född i eller något sånt.
Så säger krille "Jag hatar decemberbarn.. Hoppas nu inte någon här fyller år i december"
Jag bara kollar på honom och slår till honom och han kollar på mig och säger "ja jävlar!" ( kan ju berätta att jag fyller år i december)
Sedan ska krille försöka få det att bli bra så han säger något i stil med " det är inte så att jag har glömt din födelsedag, jag bara glömde att du var här"
Ja men okej, nu gjorde du det hela mycket bättre tänkte jag.. Står ca 20 cm ifrån honom och han glömmer att jag är där. Hoppas du skäms när du läser detta krille ;)

Vi var hemma någon gång på natten, alldeles för sent för att orka gå upp tidigt dagen efter iaf för att åka till Liseberg..

Det var vår lördag. söndagen kommer lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback