Blev ingen uppdatering

Orkade inte skriva när vi kom fram igår. 
Resan gick bra, förutom det att man behövde byta vagn igen om man skulle längre än helsingborg. Så jävla drygt. 
Men nu vet jag iaf att jag ska ha med min dator och kolla på film på i fortsättningen när jag reser. Tiden gick sjukt snabbt. 
Väl framme så var inte Krille där för han skulle iväg och tanka och allt vad han nu skulle. 
men tillslut kom vi hem, tog det lite chill och sedan lagade vi taco. 
Resten av kvällen bestod av tv-tittande.
Mitt natt var asjobbig, kunde inte sova, låg och gosade med katten i flera timmar medan jag knappt fick någon plats att röra mig på i sängen eftersom en annan människa brer sig fruktansvärt mycket. 

Men nu är det ny dag och Krille stack iväg till jobbet vid halv 7, sedan öppnas dörren någon timme senare och då trodde jag det var Mimmi men nej då står Krille i dörröppningen och går och lägger sig igen eftersom han inte hade något att göra på jobbet. 

Och en sak till, jag är en klant och glömde sladden till kameran hemma så att lägga in bilder kan bli ett problem nu under helgen. Men nu måste jag göra mig iordning. Shopping på Kungsmässan står på tur för mig och mimmi (:

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback