I´m back

Nu öppnar jag bloggen igen. Ny design och lite annat innehåll.
Bloggen kommer numera handla ganska mycket om naglar, smink, fotografering men även fortfarande lite om mitt liv. 

Bloggen är dock inte helt färdig, det ska finjusteras lite men det duger för tillfället. 
Nu hoppas jag på att det kommer bli bättre med bloggning från min sida, har äntligen min bärbara dator vilket innebär att jag kan uppdatera betydligt mer och lägga in bilder direkt. 

Kategorierna har uppdaterats, dock syns inte alla än, men det kommer. Ska sätta mig en dag och sortera gamla inlägg i de nya kategorierna. Men det får bli om ett tag. 

Nästa händelse ni ska få följa med på är en resa till Kungsbacka igen. Åker imorgon och kommer hem på måndag. Skillnaden med denna resan är att min kusin Mimmi följer med. 
Vår helg kommer bestå av shopping, bio, bad (om vädret tillåter) och sedan på söndag drar vi till Liseberg. Ett gäng på 11 personer blir nog ganska skoj. 

Hur som helst, jag är tillbaka. kommer uppdatera under helgens gång och lägga upp foto efterhand. 

Det var allt för idag, uppdaterar imorgon innan jag reser iväg. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback