Inget jobb

Blev inget jobb idag. ska inte fortsätta jobba där. Får inte tag i någon och jag orkar inte med att ha ett jobb utan schema. Mitt jobb är baserat på om det är fint väder eller inte, kan inte ha det så.
Nu kommer jag antagligen börja jobba på ett jobb jag provjobbade på i början av sommaren. Jävla hoppande på mig.

Idag har jag sovit ut lite, gjort mig iordning och sedan körde jag och mamma till tomelilla marknad.
Mina inköp för dagen blev nagelbandskärare, 3 burkar med glitter till naglar och en "snurra" eller vad jag ska kalla det för som jag ska lägga ner pärlorna i så jag får lite ordning på sakerna. Hade tänkt fota detta sen och lägga upp.

Väntar på att krille ska sluta jobba så han kan komma hem och prata med mig på msn. krillis krillis

Allt för mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback