min dag

Imorse försökte jag få tag i det jobbet jag hade för en dag och säga att jag inte ville jobba där längre. Efter några samtal, utan svar skickade jag ett sms där jag förklarade läget.
Sedan gjorde jag mig iordning och följde med mami och papi till Ystad och sedan Tomelilla.
Hemma efter någon timme och var så sjukt trött då så jag la mig i sängen lite framför datorn och degade.
Och här är jag inu, sorgligt värre.

Hur som helst, under tiden jag struntade i att skriva blogg var jag, min kära man, mami, papi, farmor och farfar och gick på stranden en kväll. Det blev lite foto och jag slängde ihop några av dom i en slarvigt gjord film:




Såja, tror jag ska göra en liten nagelvideo sen.. har lite tankar och idéer..


Update; såg nu att kvalitén suger! blir sjukt irriterad

Kommentarer
Cajsa xD;S säger:

Hejsan nu har ja tävling på bloggen



och tävlingen handlar om att du ska ta ett fint sommarkort som du har tagit



själv .



och när du ha tagit kotet skickar du kortet till min email : [email protected]



och så laddar ja upp kortet på min blogg och sen så väljer ja ut 3 st bilder och så får folk rösta



och när du skickar kortet till min email : så skriv namn och vart du bor och ort , post nummer och mera



det är bara en som vinner så ta nu snygga kort



* Pris en ljuslykta

2010-07-16 | 21:03:24
Bloggadress: http://cajaaann.bloggplatsen.se
Jinet säger:

Sv; Heheh okej , twittrar Justin Älskling Bieber som en galning :)

2010-07-16 | 22:01:28
Bloggadress: http://pinklife.blogg.se/
miko - bild och design säger:

det samma :) hur har du haft det annars då? förlåt om ja varit liteinaktiv. har precis kommit hem från gotland.



ps: om du vill så får du gärna vara med i min tävling, delar ut en header. vinare avslöjas imorgon :)

2010-07-17 | 12:13:23
Bloggadress: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback