Naglar på syster

När jag hade en paus från bloggen fixade jag min systers naglar. Hon ville ha en påbyggnad med fransk manikyr. När jag sa ja till det visste jag nog inte vad som väntade. Att bygga på naglar på en nagelbitare är inte så lätt. Hade jag gått en utbildning hade det varit lättare för då hade jag lärt mig det.
Men det var bara till att försöka.
Eftersom hon är nagelbitare börjar hennes naglar alldeles för långt bak än vad de normalt gör, därför hamnar tipparna så högt upp.

Men här är en bild på slutresultatet iaf:


Som sagt, tipparna hamnar alldeles för högt upp, men det är hennes eget fel.
Som dekoration fick hon två hjärtan på lillfinger naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback