Onsdag tror jag

Har sjukt dålig koll på vilken dag det är. Jag bara vaknar, gör mig iordning, sticker till jobbet, jobbar, åker hem, äter, lägger mig i sängen med datorn, somnar. så håller mina dagar på och jag har inte koll på någonting.
Har varit och är sjukligt omänskligt trött idag. De andra dagarna nu har jag jobbar kvällar, idag började jag redan klockan 12 och slutade 19.00. Och de första timmarna gick bra, sedan blev jag så trött så det kändes som om jag befann mig i en helt annan och egen värld.

Imorgon skulle jag egentligen börja 13.00 men nej tiden blev ändrad och jag ska börja redan 12 imorgon igen.
ska sova tidigt idag och se om det hjälper mig imorgon.

Men nu är mina jobbtröjor färdig tvättade så ska ner och hänga upp dom nu.

se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback