älskar dig

tjenna, berra är back! det va längesen jag skrev och jag vet ju hur många som vill läsa mina otroligt fina inlägg och allt! men nu ska jag skriva om min älskling för tycker det va längesen nu ;) hehe


Penny Lindén, det finns ingen bättre än dig. du är en väldigt speciell flicka som jag verkligen tycker om. och jag tycker bara om henne mer och mer för varje dag som går. du är så fin, så snäll och så sjukt underbar. jag vill bara att det ska vara du och jag för kan aldrig tänka mig en annan än dig.
när jag ser dig le så ryser man och bara vill säga hur underbar du är. när du gör dina små saker som bara du gör tänker man bara denna tjejen vill dela mitt liv med! för mig är du världens underbaraste och jag vill bara säga till dig hela tiden...

JAG ÄLSKAR DIG <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback